niedziela, 9 września 2012

Sale

Zabrałam się w końcu za ogarnianie szafy, nawet nie zdawałam sobie sprawy w ilu rzeczach już nie chodzę. W dodatku mam sporą stertę ciuchów, które założyłam raz, góra dwa, bo kupiłam je zbyt pochopnie, wyglądam w nich źle, albo do niczego mi nie pasują. Postanowiłam, że muszę zrobić trochę miejsca na półkach i wieszakach i odsprzedam to, czego nie używam.

Dzisiaj pierwsza część. Wszystkie rzeczy są w bardzo dobrym stanie, niektóre prawie nieużywane. Nie zależy mi, żeby nie wiadomo ile zarobić, więc ceny nie są wysokie. Po prostu bez owijania w bawełnę - chcę się ich pozbyć. Po co mają wisieć, jeśli ktoś może je nosić ;>


Sukienka uszyta przeze mnie, zlepek new looka (top) i trolla (spódniczka), rozm. S/M



-legginsy H&M Fashion Against Aids, rozm. 38, miałam je na sobie pewnie ze 2 razy




-sweter H&M, kolor jasny róż, rozm. 38




-bluzka Bershka, z tyłu dłuższa, miałam ją na sobie tylko raz, okazała się za krótka, rozm. S


Więcej informacji - fejs, lub lovekol@wp.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz