czwartek, 25 października 2012

Wish list

Powoli, powoli szykuję się do zimy. Pierwszy krok, to płaszcz z p&b, który miałam na oku już jakiś czas. Nie ma to jak poświęcać się dla kawałka materiału i jechać specjalnie po lekcjach, kilkanaście km, żeby wrócić wieczorem. Jednak warto było, bo taki właśnie chciałam - idealny krój, kolor i ciepły kołnierz.



Powoli zaczynam popadać w obsesję, codzienne sprawdzanie wszystkich stron z ciuchami, butami - takim sposobem mam już upatrzone mnóstwo rzeczy, które muszę mieć. Główne 3, to czarna sukienka z baskinką (areyoufashion), czarne botki z krzyżem (sequin) i kuferkowa torebka (all). Wszystko z ćwiekami, których powoli zaczyna być za dużo w sieciówkach, ale w tym przypadku nadają rzeczom charakteru. Buty pierwsze co zamawiam jak tylko pojawią się na stronie!



No i jeszcze wiele innych ciuchów, takich 'na kiedyś', kiedy przyjdzie wypłata. Choruję już od jakiegoś czasu na plecak z czaszkami z romwe, który miałam już zamawiać, ale zdałam sobie sprawę, że potrzebna w tej chwili jest mi torba. Za to niedługo klipsy na kołnierzyki, jak te na dole z czaszkami, będą moje. Reszta czeka na swoją kolej, tylko boziu ześlij pieniążek.

1 komentarz:

  1. Fantastic things and great blog!!!!:D

    http://paolinasspace@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń