niedziela, 29 lipca 2012

Rings

Tak, to dzisiaj jest, albo raczej był ten dzień kiedy przyszła wena. Jezusie tyle pomysłów i chęci na ich wykonanie nie miałam od dawna. Skończyłam w końcu pewien rysunek, który od pół roku nie był tknięty, a potem praktycznie do wieczora siedziałam nad maszyną. Jestem zadowolona z tego co powstało. Jeszcze kilka poprawek i będzie tak jak sobie to wyobrażałam. Taka pogoda, a ja anty-społeczna siedzę w czterech ścianach, ale jest mi fajnie. Zastanawiam się tylko który raz przesłuchałam Bena Howarda i Jamiego Woona, ale założę się, że pewnie byłaby to liczba złożona z trzech cyfr. O dziwo jeszcze mi się nie znudzili i prędko nie znudzą ;>


top + t-shirt + zwiewna bluzka = dzisiejszy projekt, który pokażę w następnym poście ;>

***

I na koniec moja mała kolekcja, którą miałam kiedyś pokazać. Jeśli dobrze policzyłam - 67 sztuk i nadal przybywa.



8 komentarzy:

  1. moja reakcja ' o kuuuuuurwaaaaaaaaaaaaaaaaaa'
    nieźle, swoją drogą jak będziesz coś zamawiała to daj znać, to zamówimy hurtem, gdyż nam się co najmniej 100 chyba nie uzbiera,
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. okok, niedlugo pewnie bede robila spore zamowienie, to sie odezwe :D

      Usuń
    2. hej, słuchaj mam takie pytanie, kupiłam przypadkiem góre od kostiumu, dosłownie taką jak w poprzednich notkach (w tej z twoim kostiumem), pod napisem 'get inspired' czwarte zdjecie, z tym że bez ćwieków oczywko, zwykła prosta czarna klasyczna góra, mam generalnie tyłek jak j.lo i spore wcięcie w talii- klasyczna gruszka, i teraz zmierzam do meritum: jaki polecałabyś dół? myślalam nad majtkami z podwyższonym stanem (widzialas gdzies?), jak uwazasz? z góry dzięki za opinie, pozdrawiam :)

      Usuń
    3. hm ciężko mi określić po opisie. dużo zależy też od tego jakie masz nogi. przekonałam się na sobie, że do masywnych nóg zdecydowanie odpadają majtki typu szorty - tzn. mało wycięte, bo takie tylko pogrubiają nogi i sprawiają, że wydają się krótsze niż w rzeczywistości. myślę, że dół z podwyższonym stanem byłyby ok, ale też trzeba uważać, bo nie trudno wyglądać w nich jak w babcinych majtkach ;d. nie widziałam nigdzie takich, ale pewnie znajdziesz je na allegro, albo poszukaj np. w h&m, nawet w dziale ze zwykłą bielizną, bo często można tam znaleźć rzeczy, które zrobione są z takiego materiału jak stroje kąpielowe.

      Usuń
  2. Gdzie robiłaś ombre na włosach? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za pierwszym razem robiła mi koleżanka, potem poprawiał fryzjer, a niedawno znowu koleżanka, tylko, że tym razem przyciemniła mi to, co rozjaśnił fryzjer ;d

      Usuń
  3. a gdzie chodzisz do fryzjera?

    OdpowiedzUsuń
  4. do Natury, koło Akcydensu w MMz do pani Honoraty <3

    OdpowiedzUsuń