sobota, 28 lipca 2012

Spirits

Wczorajszy Impact Festival nastroił mnie mega pozytywnie - dobre towarzystwo, dobre piwo, dobra pogoda, a przede wszystkiem dobre zespoły. Kasabian i RHCP moją jeszcze większą miłością, żałuję tylko tego, że tak daleko stałam od sceny, ale przynajmniej było miejsce na bansik w tym całym tłumie ;>

A dzisiaj siedzę w majtakch i koszulce, na pełnym chillu. Odbyło się opalandro, więc wypada wejść pod prysznic, ale łóżko jest takie wygodneee. Rozmyślam nad tatuażem, jak go ulepszyć, kolorem czy samym cieniowaniem. Naoglądałam się genialnych galerii w oldschoolowym stylu i mam mętlik w głowie. Kolor, cieniowanie, kolor, cieniowanie,..?

Przed chwilą sprawdziłam - '(2012-07-27 14:57:27) Prawo Jazdy do odbioru w Urzędzie.' awww yeeeaaaa :D


Neon + reedycja starej koszulki, enjoy











handmade top - h&m for men
skinny jeans - h&m
bra - h&m
shoes - vans

2 komentarze: